något som kom med posten nyss..



ursäkta dålig bild ;(


KOMMER MÄNNISKAN FÖRSTÖRA JORDEN?

kom hit, bla bla bla och lyssna på om ddet stämmer eller inte.. bla bla bla..
det var mest det liksom..

Men själva rubriken är någonting jag kan sitta och diskutera länge liksom..
Kommer människan  förstöra jorden..?

När jag hör den meningen är det första som kommer upp.. aa 2012!..
Första gången man hörde det var av en då kompis brorsa.. vilket var i femman liksom.. men då tänkte man ju bara att äcsh.. det e typ tusen år kvar liksom..
Men nu är det ett år kvar ungefär.. eller ett och ett halvt eller vad det blir..
Och för ett tag sedan då trodde man på det mer och mer liksom.. att det kanske skulle kunna hända liksom..
Men sen har jag inte tänkt på det efter det..
Men nu om man verkligen tänker efter och resonerar så sker det ju faktiskt sjukt mycket grejer utomlands..?
Krig.. naturkatastrofer och allt sånt där?
Men jag tror inte bara därför så kommer jorden gå under just det datumet 2012 liksom.. men man får ju sig en tankeställare att vad är det som håller på att hända liksom?!
Och sen så är det ju alla andra sånna här natur, miljö frågor som kommer upp liksom.. händer ingenting just nu är det försent liksom.. det är verkligen nu eller aldrig!
Och inte som en kille i min utgångnaklass, sa..
''Nej det är ingen ide att förändra någonting.. det är redan försent liksom..''
Men hallå eller, det är aldrig försent att förändra..aldrig.
eeller jo, ju mer man väntar så kan det bli..
Men bara för att man ändrar sig idag så äre ju inte säkert att allt förändras på ett smack liksom.. Men det lilla kan ju ha sin förändring..? Eller ? :)

Jag kan sitta såhär ett tag till men för det första så hinner jag inte och för det andra.. hur kul kan det vara att läsa om liksom..:P
Men jag är en sån.. när jag väl börjat skriva har  jag svårt för att sluta :P

Vad tror ni?
Tror ni på 2012 eller är det bara skit..?
Kan dagens naturkatastrofer förändra 2012?
Släng in en kommentar är ni snälla? :)Det blir ju bara kul..
Skriv gärna vad ni tycker.. behöver inte vara långt alls :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0